"Buah Hati Saya"

Friday, 28 September 2012

Sambal Petai .. huhh ..


Hii ,, Hari nie Azie nak ceritakan tentang SAMBAL PETAI ..
Ini semua atas permintaan dua gadis yang comel iaitu Zizie dan Nani ..
Wahh Azie puji nii .. haha ..

Demi Sambal Petai tue Azie sanggup mencari petai merata-rata tempat taw ..
Azie pergi kedai dekat dengan rumah takde, pergi Econsave pon takde ..
Pergi Pasar Besar tutup pulak .. Pergi Mydin pon takde .. Pergi Tesco takde jugak !!!

Nak nangis dah nie .. Dah la cari sorang2 .. Tepon Zizie ,, dorang cakap nak petai jugak .. wahh merengek pulak kan .. hahaha .. Yela yela Azie tepon Yanti .. Lastly, cari berdua .. Tepon Miza .. Haha akhirnya jumpa jugak kat kedai U-Centre Malim .. Tapikan agak mahal lah ..
Haha takpe lah janji dah jumpa !!

Nampak tak pengorbanan kat situ? Haha ..
Sampai2 je kat Hostel Bunga Raya tue .. Proses memasak dimulakan ..
Azie masak telur dadar dan sambal petai ..
Tapikan sambal tue agak pedas la .. Bagi yang tak suka pedas amik sambal cikit je ok .. 
Takut pulak berasap mulut jadi Naga Bunga Raya pulak kan ..

Busy betul Azie nie .. Sampaikan Yanti cakap dah macam isteri balik rumah nak memasak untuk suami pulak ,, Hamboii janganlah cakap macam tue sayang ,, I tanak kahwin sekarang la ,, Jodoh pun tataw dengan sapa lagi nie ..

Hewhew .. apa2 pun seronok kerana berjaya memasak dengan kawan2 ..
Terima kasih mak sebab bagi tunjuk ajar .. 

hasilnya ,,

2 comments:

Komen yang murni2 saja ye .. Terima Kasih ..