"Buah Hati Saya"

Saturday, 1 December 2012

Saya Nak Awak ....


Saya nak awak jadi cinta saya buat selama-lamanya ... =)
Tapi siapa 'awak'?
Bila saya nak tahu siapa 'awak'?
Lama lagi ke saya nak kena tunggu 'awak'?
Sampai bila saya nak kena tunggu 'awak'?


Itu semua akan terjawab .. Allah S.W.T. telah menentukan jodoh saya dengan 'awak' cuma kita yang tak tahu .. Insyaallah suatu hari nanti saya pasti akan bertemu dengan 'awak' .. Tak kisahla didunia atau diakhirat nanti .. =)
Apa yang pasti saya akan tunggu 'awak' .. saya takkan buang masa saya dengan lelaki lain ..

Yakin dengan janji Allah S.W.T.
Insyaallah ...

4 comments:

  1. hukhuk bagusnyaaa..kalau naluri itu mengatakan dia teruskn aje menunggu ok....percaya pada Allah dan byk kan berdoa supaya Allah bukak kan pitu hati si dia...insyaallah

    ReplyDelete
  2. Aminnn3 .. Insyaallah ye awak ...

    ReplyDelete

Komen yang murni2 saja ye .. Terima Kasih ..