"Buah Hati Saya"

Friday, 12 April 2013

Layankan je .....


Dalam ramai2 kawan kita mesti ada yang perangai macam gambar kat bawah nie kan ..



Kononla ...
1) Upload gambar pastu tulis " Saya tak cantik " .. 

2) Pastu time peperiksaan kuar dewan kita tanya macam mana bole jawab??
 Mesti akan ada yang jawab " hancur .. matila .. terukla ... tabole jawab" ..... 
Tapi bile result keluar .... haaaaa!! dia dapat markah tinggi ??? 
Dalam fikiran kita "!@#$%^^&*&*!!!!??"
Haha tak guna ..

3) Selalu jadi kat perempuanla .. daah kurus maca tiang lampu pun cakap "Gemuknyaaa .. nak diet laaaa .... "
Tanya berat berapa? Die cakap "45kg .. eeii beratnya tabole jadi nie .."

So harap korang sabarla layan kerenah kawan2 korang tu .. Layankan jee ..


4 comments:

  1. ade yang mencari tribal peplum? boleh pm terus atau singgah ke http://www.facebook.com/pages/Zara-Collection/566651430013658 untuk koleksi yg lain. tq :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha.......ramai kawan i mcm tu nyahzzz

    ReplyDelete

Komen yang murni2 saja ye .. Terima Kasih ..