"Buah Hati Saya"

Monday, 26 August 2013

Buddies's Raya


Ini cerita kami semua !!!
Betol betol betol ...

Buddies ex-SMKTT 2018
Ini je yang ada .. Tak ramai pon sebab masih di kampung halaman ..
Yela Raya ketiga kan .. Mestilah tengah syok beraya lagi ..

Macam2 perangai .. macam2 kerenah .. 
Semuanya spoting belaka ..


Azizi demam raya ..

Kami wakil gugurl Buddies ..

Suprise befday dirumah Eryn ..

Jejaka yanng hadir open house rumah Rahman

Gadis2 pulak ..

open house rumah azian ..

Semoga ikatan ukhwah yang terjalin antara kita berkekalan sehingga akhir hayat .. 
amiin ..

Terima kasih kerana menjadi sahabat yang bernilai ..

cc : Masturah , Eryn , Yanti , Hasmizah , Syahidah , Shafirah

Wednesday, 14 August 2013

Di Pagi Raya 2013


Hai .. Azie nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin ^^

Da seminggu raya baru boleh update blog nie .. Lama jugaklah tak berblogging ..
Pagi raya korang semua pakai baju kurung apa? Warna apa?
Azie pakai baju kurung biasa je .. Simple .. 
Adik-beradik semua pakai warna ungu ..
Hehe .. Kalau tahun lepas kitorang beraya di hospital tapi tahun nie ALHAMDULILLAH ..
Ayah dah boleh jalan sikit demi sedikit .. Doakan ayah Azie cepat sembuh ye ...

Tahun nie ramai sedara mara datang rumah .. Sampaikan kuih raya dah banyak yang habis ..
Semua datang nak lawat ayah .. 

Mak tahun depan kita kena beli kuih raya lebih sikit .. !!

Selamat Hari Raya !!

Dari kiri : adik, saya , kakak dan abang

My Siblings ^^