"Buah Hati Saya"

Saturday, 14 December 2013

Main Cium2 Kat Tangan Lak .. -_-



Pernah main cium2 tangan dekat jalan tar?? 
Azie da try .. Memang TERBAIK !!
Perghhh kepedihan hanya aku yg rasa ...

Nie lah pertama kali aku jatuh motor .. 
Kat UTeM lak tuu .. 
Nasib baik malam so xdela org kenal sgt ..

Masih segar dalam ingatan .. 
Malam .. belakang FTMK nak lalu kat selekoh tapi tak perasan lak kat selekoh tu ada pasir ..
Itu yang tergolek .. Kesian MBY calar .. time tu pk pasal diri .. tapi pk pasal MBY ..

Pastu adala dtg 2/3 mamat konon nak tolong tanya "ok tak? boleh bangun"
Azie tabole nak kuarkan suara hanya boleh angguk .. tuh jee ..
Termenung jap .. pk mcmne ley jatuh .. pandang bawah .. raba2 sikit ... Laaaaa ada pasir .. 
Nak maki sabar jela time tu .. nanti nampak kejantanan lak kan .. hehe ..

Part paling best masa nak balik ..
Tataw pon luka .. da jalan ... angin malam lak kan perghh memang terbaikk ..
Terasa pedih lak tetiba .. Tengok2 haaaaa hamik ko ... macam gambar kat bawah nie .. Tapi gambar nie da cuci da darah melimpah ruah tu ... 



Masa atas motor tu da membebel sorang2 ..
"Tuh la kau Azie Main jalan jeee ..
Selekoh tu ponnn da nama pon selekoh jangan ler longgokkan pasir ...
Aishhhh memnag bijakkk bijakkk ..."
Potpetpotpet ... sampai umah tercinta ..
Haha ... Azie memang camtu kalau stress , tak puas hati ke .. membebel atas motor sorang2 ..
Weekkk .. 

Tapi jangan risau .. Luka sikit tuh .. Biasa dah .. Haha berlagak ..
Azie kan kuat ... Macam Harimau !!


Inilah kenangan cium jalan tar kat UTeM .. 
Haha ..



No comments:

Post a Comment

Komen yang murni2 saja ye .. Terima Kasih ..