"Buah Hati Saya"

Friday, 13 March 2015

My Boyfriend Always Sweet and Black !

My Boyfriend yg Hitam dan Manis. Ehh Meow .. Yess ,, niela my boyfriend sekarang .. 
Ganas, nakal, manja, baik(waktu mandi je)
Bila da jaga dari kecik mestila da macam layan anak sendiri, tak sampai hati dengar dia bersuara sedih kuat2, mesti kelam kabut keluar cari dia .. Yela sapa tak sayang boyfriend oiiii ...

Bulan pertama diberi kasih sayang
Selepas 2bulan diberi kasih syg tak muat da bakul tu 
Aksi nak cari perhatian pertama

Aksi cari perhatian kedua
Sombongkan diri

Waktu paling seronok nak buli dia .. Waktu dia tido . . .
Tarik kaki .. Geletek perut .. Alih tempat tido .. Pusingkan badan dia .. Buatla apa pon dia tetap nak tido ..
Aksi Menggoda

Kes rindu bakul yang da tak muat 
Bodyguard Si JR
 Kes buat muka sedih bila Tuan dia nak tinggalkan dia .. Macam lama tak jumpa lak ..
Tengok je Tuan dia Selfie

Menyelit2 
Bila waktu ganas, ganas sangat habis tangan dia gigit ..
Tapi waktu manja, manja sangat ..
Apa pon my favourite pet ever !
Memang suka kucing dari dulu xkisahla hitam keee .. kucing tetap kucing .. always cute ..
Nak amik hati Azie kena suka kucing jugak .. Haii Hitam Manis ~~

Wednesday, 11 March 2015

Oceanarium The Shore Melaka

Hi korang ! Nak tunjuk sikit apa yg seronoknya Oceanarium di The Shore yang baru je bukak tahun lepas. Ermm Oceanarium best untuk sesiapa peminat tegar haiwan2 nie .. Bolehlah bawak adik2 anak2 melawat .. 
Masuk bukan free ok. Kenalah bayar haha.
Dewasa : Rm28
Kanak2 : Rm18
Warga Emas : Rm18
Azie da masuk tuh pon orang belanja kihkihkih .. Mula2 masa diajak masuk tu terfikir kenapalah dia nak sangat masuk dalam nie .. Aishh(mengeluh)
Tapela ikut jela .. Masa da masuk tuh teruja sebab dapat sentuh ikan paus pasir, tapak sulaiman. Haaaa masuk2 je taw .. belum jalan habis lagi .. Pastu tertarik kat tempat kura2. Macam2 jenis kura2 ada kat situ, yang paling RARE adalah KURA2 KEPALA ULAR. Serius pelik kepala dia panjang dan sebijik ular!! Haha sorry la Azie nie suka kura2 sebab Azie ada dua ekor kura2 kat rumah nama dia Adam JR dan Azizi JR. Hihihi okay tengoklah serba sedikit gambar dan video yang ada tuh ye ..
Patung Kuda Laut

Ikan apa lupa dah nama dia .. Haha

StoneFish ikan paling berbisa didunia

nie pon tataw apa nama HAHA

Okay nie paling best!!! Penyu yang comel .. banyak sangat .. dapat tengok secara dekat. Arghhh rasa xnak balik taw tengok penyu nie .. haha comel sangat ..


Nak taw lagi?? Pergilah sendiri .. Sebabkan azie suka haiwan2 nie .. So rasa nak masuk lagi ..


"Selamat datang ke Melaka Bandaraya Bersejarah"

Wednesday, 4 March 2015

Permulaan Sem 8


Permulaan Sem 8 ..
Segarkan badan masing2 .. Lama sangat da rehat nie .. huhu ..
Lama tak main badminton .. bila dapat main, pulun habis2 .. haha berpeluh2 xnak henti .. kau hado? hahaha .. 

Paling best kak lia .. ingat tengok je sebab tak bape nak sihat sangat ..
Tapi apa kan daya .. aura nak main kuat sangat ..
Kasut sukan xbawak pulak , xpe kaki ayam jela .. buat macam rumah sendiri ..

Yeay kita ENJOY!!

Ayer Keroh Sport Centre Terbaik ~