"Buah Hati Saya"

Monday, 27 April 2015

Katannya Hati Dia ~~~


Suka satu petikan ni, jumpa kt instagram .. Terkesima baca dan boleh abadikan dalam diri Azie yang tak pernah jaga hati sendiri sampaikan sanggup mengalah walaupun Azie tau benda tu sakit dan mesti akan memalukan diri sendiri.


Sila baca ..

Kadang kala rasa nak pergi jauh dari semua orang, nak dating dengan hati sendiri, nak tanya hati sendiri adakah dia dah penat? Mahu rehat?

Kadang kala kita dah rasa kita dah terlampau baik dan sampaikan kita tak patut buat macam tu demi jaga hati orang ..

Ada kala kita kena jugak jaga hati kecik kita nie ..

Semua orang ada ego masing2 tapi ego tu yang musnahkan hati orang ..


Monday, 6 April 2015

Sagil Gunung Ledang Johor



Kisah sagil nie dah bape minggu lepas 20/3/2015 .. Tapi harini baru ada rasa kerajinan tuh datang nak berceloteh kat sini ..

Cadangnya nak tunggu bodyguard join sekali tapi dia ada janji dengan orang lain .. jadinya untuk memuaskan  hati masing2 kita pergi jugak tanpa bodyguard kih3 ..

Azie nie suka keindahan alam .. so jangan pelik kalau mostly gambar azie ada pantai .. kih3 ..

Kitorang gerak dalam pukul 9 sampai pukul 10 lebih .. Sampai2 je terus cari tempat yang tak ramai orang .. sebab kitorang nie jenis tak suka ramai2 .. pening kepala haha .. Nasib sempat pergi beli nasi lemak .. sebab naik tangga nak dapatkan tempat yang cun perut pon berbunyi, siap karok lagu dangdut lagi .. haha ..

Keindahan CiptaanNya


Duyung2 UTeM


Zizie konon sweet la siram air gitu?


With my k.lia yang suka Pukkk 


Gaya kena bawak arus .. Errrr ..



say 'cheese' .......

Tangan Zizie selalu jadi monopod kitorang haha ..


3 jam berendam cukuplah

Selepas 3 jam .. berendam .. dah pukul 1 kitorang gerak balik .. Tengok orang pon da makin ramai .. yela hujung minggu kan .. lagipun terfikir nanti nak beratur panjang2 nak mandi .. bilik air 3 je .. 
Perempuan ni kalau mandi lama2 .. penat nak tunggu, boleh berangan sampai korea taw !

Huhu so kalau nak datang, datangla awal pagi .. tenang je rasa ..
Rasanya da setahun lebih tak datang sini ..
Yela busy kemain lagi .. huhu ..