"Buah Hati Saya"

Monday, 6 April 2015

Sagil Gunung Ledang Johor



Kisah sagil nie dah bape minggu lepas 20/3/2015 .. Tapi harini baru ada rasa kerajinan tuh datang nak berceloteh kat sini ..

Cadangnya nak tunggu bodyguard join sekali tapi dia ada janji dengan orang lain .. jadinya untuk memuaskan  hati masing2 kita pergi jugak tanpa bodyguard kih3 ..

Azie nie suka keindahan alam .. so jangan pelik kalau mostly gambar azie ada pantai .. kih3 ..

Kitorang gerak dalam pukul 9 sampai pukul 10 lebih .. Sampai2 je terus cari tempat yang tak ramai orang .. sebab kitorang nie jenis tak suka ramai2 .. pening kepala haha .. Nasib sempat pergi beli nasi lemak .. sebab naik tangga nak dapatkan tempat yang cun perut pon berbunyi, siap karok lagu dangdut lagi .. haha ..

Keindahan CiptaanNya


Duyung2 UTeM


Zizie konon sweet la siram air gitu?


With my k.lia yang suka Pukkk 


Gaya kena bawak arus .. Errrr ..



say 'cheese' .......

Tangan Zizie selalu jadi monopod kitorang haha ..


3 jam berendam cukuplah

Selepas 3 jam .. berendam .. dah pukul 1 kitorang gerak balik .. Tengok orang pon da makin ramai .. yela hujung minggu kan .. lagipun terfikir nanti nak beratur panjang2 nak mandi .. bilik air 3 je .. 
Perempuan ni kalau mandi lama2 .. penat nak tunggu, boleh berangan sampai korea taw !

Huhu so kalau nak datang, datangla awal pagi .. tenang je rasa ..
Rasanya da setahun lebih tak datang sini ..
Yela busy kemain lagi .. huhu ..

No comments:

Post a Comment

Komen yang murni2 saja ye .. Terima Kasih ..